WSR Media: een nieuwe naam

WSR Media is niet zomaar een nieuwe bedrijfsnaam.

In 2007 ben ik begonnen met het maken van websites, en eind 2011 had ik het idee om hier mijn werk van te maken. Toen heb ik voor Bongaards Design gekozen als bedrijfsnaam. Tussen 2011 en nu heb ik gemerkt waar ik me graag op wil richten als ik een website maak.

Door Waarde te geven, en dat te doen door Storytelling toe te passen en Resultaat (de toegevoegde waarde) te meten kan ik jou het beste helpen. En elke keer als ik deze nieuwe bedrijfsnaam zie dan denk ik dus aan jou. En dan denk ik: hoe kan ik waarde geven? Hoe kan ik dat doen door storytelling toe te passen? Hoe kan ik me focussen op het gewenste resultaat?

Waarde

Het is heel makkelijk om op je eigen doelen gericht te zijn. Stel bijvoorbeeld een bepaald omzetdoel en zet dat centraal in al het werk wat je doet. Het kan ook anders. Door eerst te focussen op het geven van waarde ontvang je de omzet uiteindelijk die je nodig hebt én richt je je direct op het helpen van de klant door het geven van waarde. Omzet is dan een logisch gevolg.

Storytelling

Sommige verhalen blijf je altijd onthouden. Hoe komt dat? In 2017 las ik het boek StoryBrand van Donald Miller. Daarin laat hij weten hoe dat komt én hoe je dat kan toepassen in je bedrijf en op je website. Als je weet hoe je storytelling bewust toepast in je bedrijf, dan begrijpen mensen beter wat je bedoelt en krijg je uiteindelijk ook sneller je gewenste resultaat.

Resultaat

Als je een website laat maken dan wil je uiteindelijk zien dat het resultaat oplevert. In het begin van een samenwerking maken we samen een plan van aanpak om het gewenste resultaat te behalen. Door het gewenste resultaat centraal te zetten zorgt dat voor duidelijkheid. Het is duidelijk waar we samen naar toewerken en dat zorgt voor een betere samenwerking.

Heb je interesse in een nieuwe website?
Druk op blauwe knop:

Heb je interesse in een nieuwe website? Klik hier: